شناسهٔ خبر: 168140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان

مسکن خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در زمان حاضر عملیات اجرایی احداث ۱۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم آذرسا، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: در استان ۷۰ هزار متقاضی نهایی نهضت ملی مسکن وجود دارد که از این تعداد ۲۲ هزار و ۴۴ نفر افتتاح حساب کرده اند و ۵۵ هزار متقاضی تامین آورده را انجام داده اند.

آذرسا افزود: در حال حاضر ۱۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است و در سه ماه گذشته ۹ هزار نفر نیز درخواست و متقاضی افتتاح حساب داشته اند.

وی اظهار کرد: در دو ماه گذشته نیز برای ۵۵ هزار و ۳۸۰ واحد تعریف طرح در ۴ شهر اهواز، ماهشهر، دزفول و شوشتر انجام شده است. در سایر شهرهای استان نیز با تامین آورده متقاضیان ساخت ۵۴ هزار واحد مسکونی انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: به علت نبود اراضی دولتی در شهرهای رامهرمز و ایذه مقرر شد ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای هم‌جوار این دو شهرستان انجام و در صورت تامین زمین به صورت پیامکی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.